sobota, 17 maja 2014

Karteczka ślubna na luzie :-)

Witam raz jeszcze.... Dzisiaj już tutaj byłam, candy ogłosiłam i mogłam spokojnie zabrać się do pracy :-)
Ot tak... poczyniłam karteczkę, którą pragnę zgłosić na wyzwania, a po publikacji schowam elegancko w szufladzie.... może ktoś wreszcie w rodzinie zechce się "hajtać" :-p





Karteczka poczyniona z użyciem:
- papierów Lemon Craft,
- stempelka Marianne Design Don&Daisy Just Married
- wykrojnika Marianne Design Heart
- wykrojnika Marianne Design Ramka okrągła i kwiatki

Wkomponowałam kawałeczek tiulu, kwiatuszki wykonane samodzielnie z serwetek gastronomicznych ( dlatego są takie puchate ), szpileczki ozdobione perłami oraz atłasowymi serduszkami.... Co mi w łapki wpadło :-)

Kartkę zgłaszam na majowe wyzwanie Scrap Pasji . Super zabawa bingo - dołączcie :-)
Moje wytyczne STEMPEL - KWIATY - NIEBIESKI


Prace pragnę zaprezentować również na wyzwanie Sklep Ewa - Zainspiruj się
Zainspirował mnie kolor niebieski, pani młoda na stempelku też ma szpilki , no i oczywiście użyłam dwóch szpilek :-)






Ostatni blog, który odwiedzam z moją karteczką to Skarbnica Pomysłów. Zapraszam do nich na majowe wyzwanie dwutygodniowe . Najważniejszą wytyczna wyzwania jest serce :-)
Myślę, że moja karteczka odpowiada wytycznym wyzwania ( okienko w kształcie serca, serduszka na szpileczkach ).  Dołączcie - zapraszam !


Pozdrawiam :-)

6 komentarzy:

  1. strasznie fajny pomysł na serce

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z sercem i jego wypełnieniem. Pozdrawiam ciepło i cieszę się, że dołączyłaś do naszego wyzania na blogu Scrap Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  3. ano, serduszko z tiulem nietuzinkowe :-)
    i grafika urocza


    a ja nie wiem gdzie dorwać tiul, w tej nawiększej wiosce w Polsce juz chyba nie ma takich sklepów, tylko same galerie, wrrrr....

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny klimacik! Też lubię ten stempelek! Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu! Ps. Zwróć jednak uwagę na zasady wyzwań w Scrap pasji : Praca nie może być nigdzie wcześniej publikowana oraz nie może brać udziału w innych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa karteczka! Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklepu-ewa.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka :) Dziękujemy za wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap