czwartek, 24 maja 2012

W bieli - majowy festyn charytatywny

Nie chcąc Was zanudzać zbyt długim wprowadzeniem, powiem tylko, że moim kolejnym osobistym wyzwaniem scrapbookingowym, było przygotowanie kilku ręcznie wykonanych karteczek na charytatywny festyn w mojej parafii. Praca nad nimi sprawiła mi ogromną przyjemność z dwóch powodów. Po pierwsze przyświecał mej pracy szczytny cel, bowiem oddałam je na kiermasz, dochód z którego był przekazany na leczenie naprawdę potrzebującej osobie. Czułam się więc bardzo wyróżniona i doceniona :-)
Kwestia druga jest bardziej przyziemna, lakoniczna... techniczna - mogłam wypróbować swoje nowe wykrojniki :-)
Tematycznie były kartki: Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, Kartka na Chrzest i bez określonego przeznaczenia, można powiedzieć - uniwersalne. Jedno co je łączyło, to raczej delikatne treści i biel.., biel..., biel...
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap