sobota, 4 sierpnia 2012

Scrapowe menu dla Scrapujące polki

Portal Scrapujące Polki zaprosił nas do zabawy aby ułożyć scrapowe menu.
Z kilkunastu zamieszczonych w jadłospisie potraf znalazłam kilka prac, które swymi barwami przypomina kolorystykę potraw.
Moje menu :
KAPUSTA Z GRZYBAMI


ŻUREK Z JAJKIEM z białą kiełbaską





BARSZCZ CZERWONY z kleksem śmietany i natką pietruszki






TORT CYTRYNOWY - u mnie z polewą czekoladową

KAWA LATTE do torcika


LODY NA PATYKU pistacjowe






TABLICZKA CZEKOLADY gorzkiej







SAŁATKA OWOCOWA z bananów, kiwi, winogron, pomarańczy, brzoskwiń, truskawek ...








SAŁATKA GRECKA czerwona papryka, pomidorki koktajlowe, ciemne oliwki, zielony ogórek i sałata oraz biały ser feta


Ciekawe czy Wam smakowało ?




2 komentarze:

  1. Ale wysyp cudów.Z chęcia zjadłabym ten torcik. Pal licho dietę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super podoba mi sie to jedzonko....


    mam taka rade jak dodajesz fotki to zaznacz wielkość dużą, bo wtedy lepiej się ogląda bez powiększania jej

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap