niedziela, 21 października 2012

Urodzinowa, sztalugowa.... romantyczna

Witam Was serdeczne!
Bardzo dziękuje za odwiedziny, komentarze i pochwały, które docieraja do mnie na różnych forach, serwisach i przy okazji osobistych spotkań :-)

Dzisiaj pragnę pokazać karteczke sztalugową, którą poczyniłam na urodziny.
Przeglądając blogi natknęlam sie kiedyś na prace łączące różz czernią i popadłam w zachwyt.
Nadażyła się okazja, więc postanowiłam wykonać kartkę w owych kolorach.
Oto efekt mojej pracy:





Do karteczki wykorzystałam m.in:
 
- papier uhkgalery Sklepy cynamonowe Roaspberry Praline
- części z zestawu marianne-design-anja-s-large-oval-lr0236
- wykrojnika Marianne Desing Ramka z zawijaskami
- wykrojnik Die-namics - zawijane róże królewskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap