poniedziałek, 18 lutego 2013

Dzień Babci - kartka 2 w 1

Witam Wszystkich serdecznie po dłuuuuugiej przerwie.
Znowu Was zaniedbałam, ale jak to w życiu, dzieci, dom, choroby dzieci, dom.... i tak w kółko... a na przyjemności czasu brak...
Dzisiaj dorwałam się do kompa, więc nadrabiam zaległości i pokazuję, większość prac, które poczyniłam od początku roku :-)

Chronologicznie prezentuję kartkę wykonaną na Święto Babć. Kartka-pudełko, wykonana z papierów Prima. Połączyłam formę kartki sztalugowej, z pudełkiem, w którym znajduje się kartka z życzeniami, a wykorzystać można do obdarowania jakąś słodkością. Wielkość pudełka pozwala zamieścić w nim czekoladę :-)


W kartce wykorzystałam ćwieki ze Scrapcomu, tekturki ze Scrapińca i jeszcze kilka "błyskotek".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap