czwartek, 5 września 2013

Witajcie po wakacjach !!!

Witam Was wszystkich bardzo mocno. Dłuuuuga przerwa i cisza na blogu zaistniała, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :-) W trakcie wakacji wyjazd za wyjazdem, więc w pełni szczęśliwa odwiedziłam i góry i jeziora :-) Wszędzie nas "pełno było " :-P Pogoda cudownie dopisała... ale wszystko co dobre szybko się kończy !!!!

Dzisiaj chciałam pokazać terminarz-notatnik, który od podstaw wykonałam metodą scrapbookingu. Składa się z 3 części: kalendarza, notatnika oraz adresownika. Wykonałam go z "potrzeby serca". chciałam tym drobnym upominkiem podziękować Wioli, cudownej , ciepłej i strasznie sympatycznej właścicielce agroturystyki, w której w tym roku wypoczywałam z rodziną. Mam nadzieję, że prezent się jej spodoba i ułatwi organizacje kolejnego , wakacyjnego sezonu :-)






Dziękuję za odwiedziny i obiecuję, że już nie długo, kolejne moje prace :-)

1 komentarz:

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap