środa, 5 lutego 2014

Troszkę zabawy twórczej ... :-) z Przyda-się !

Witajcie,
dzisiaj mała odskocznia od obowiązków .... Postanowiłam nacieszyć się nowymi przydaśkami. Największa radość to zestaw wykrojników Marthy Stewart, w posiadanie którego weszłam dzięki wielkiemu sercu Oleńki ze sklepu Przyda się .

Postanowiłam je wybróbować i przez to przystąpić do wyzwania.
Na blogu sklepu Przyda się, ogłoszono wyzwanie kolorystyczne Z lotu ptaka.
Zgodnie z kolorami poniższej palety, należy wykonac pracę, nie zapominając o motywie ptaka :-)




Zapraszam do udziału w wyzwaniu !
Oto moja praca. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Ponieważ okres baaaardzo uczuciowy :-p, więc i ja pozwoliłam sobie na mały element walentynkowy :-)




Przy wykonaniu karetczki użyłam między innymi materiałów ze sklepu Przyda-się :

- papiery to  "Mała Czarna" Studio75
- wspomniany powyżej zestaw dziurkaczy Martha Stewart "Delikatna ramka"
- listki to papiery Galeria Papieru
- nie mogło zabraknąć również kosteczek dystansowych

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :-)


1 komentarz:

  1. Piękna! Cudny ten różowy kwiatek. A ten dziurkacz - świetnie go wykorzystałaś, niesamowite ile on ma zastosowań! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap