sobota, 17 maja 2014

Urodzinowe Candy !!!

Witajcie Kochani!
Na moim blogu nadszedł czas na Candy !
Ogłaszam je z dwóch powodów:

- 23 maja 2012 napisałam na Dagiscrap pierwszy post, mija więc 2 lata od kiedy odwiedzacie mojego bloga :-)
- licznik wskazał ponad 40 tyś odwiedzin z czego bardzo się cieszę :-)

Bardzo Wam wszystkim dziękuje za to, ze jesteście ze mną, zaglądacie na blog, chwalicie lub ganicie, ale każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo istotna. Jesteście moimi mentorami, dzięki którym bezustannie się doskonalę i rozwijam swoją pasję do scrapu :-)

W podziękowaniu ogłaszam Candy.
Kilka cukierasków przydasiowych zostanie wylosowanych dla Wszystkich, którzy zechcą świętować urodziny Dagiscrap. Każdy kto odwiedzi blog i zgłosi chęć uczestnictwa w candy oraz polubi mój profil  na FB DagiScrap ma szansę stać się posiadaczem urodzinowego zestawu :-) Na wasze komentarze pod tym postem czekam do 22 maja, tradycyjnie do północy :-)

Szczęśliwego zwycięzcę Candy ogłoszę w dniu urodzin samego bloga oraz urodzin mojego syna Oskara, czyli 23 maja :-)
Zapraszam




22 komentarze:

  1. Z przyjemnością jako pierwsza komentuję ;) GRATULACJE urodzinowe - tworzysz piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daga, ja się ogromnie cieszę, że jesteś z nami:))) Powodzenia i nieustającej weny:) A w kolejce się ustawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoje prace i zawsze chętnie TU zaglądam :) . Do kolejki dołączam i ja:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu wglądów, i pierwszych urodzin, Twoje prace są cudowne :) i ja ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne prace :) Czekam na kolejne cudności :) Ja też sie ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :) Czekam na kolejne cudności :) Ja też się ustawiam w kolejce :) i Wszytskiego Naj z okazji urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie tworzysz...gratuluję i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie tworzysz...gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję Daguś :)
    dwa lata to już ładny staż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to i ja się ustawiam w kolejce :) Gratuluję dwuletniego blogowania i życzę kolejnych lat pełnych weny twórczej :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję stażu :)) życzę kolejnych owocnych lat pełnych twórczej aktywnosci :)) oczywiście chętnie sie ustawiam : ) na FB obserwuję jako Olenka Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty dobrze wiesz czego ja Ci życzę :-)
    :-) mam nadzieje ze to w końcu się spelni

    OdpowiedzUsuń
  14. No to oczywiście się w kolejce ustawiam i życzę tobie dużo dużo radości z robienia prac i żebyś nie osiwiala z nami na warsztatach :-) :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się ustawie w kolejce :-) i gratuluje tych pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się ustawie w kolejce i życzę wielu wielu i jeszcze raz wielu wspanialych lat i tak pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja dopiszę sie do kolejki jezeli można ;) gratuluje 2 lat, i oby tylko tak dalej :) życzę kolejnych wielu rocznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje , na dalsze lata zyczę nieustającej weny tworczej i chętnie zapisuję się do kolejeczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaraziłam się scrapkami. To piękna choroba! A to dzięki mojej wspaniałej nauczycielce Dagmarze. Nie wiadomo jak sie skończy ta pasja, ale zostanę z nią na długo. Na razie chłonę wiedzę i poprawiam pracę moich rąk. Ale pazur jest! I pomysły też! No to do roboty KOTKO!

    OdpowiedzUsuń
  20. ustawiam się w kolejce :) 24 maja mam imieniny więc byłby to miły prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 2 latka, piękna okrągła rocznica, gratulacje
    i wielu kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam Panią .. piękne prace.. ja dopiero zaczynam swoją przygodę z papierem :P niestety nie stać mnie na drogie-piękne materiały, więc chętnie przygarnęłabym, jak to Pani nazwała "Kilka cukierasków przydasiowych" - polubiłam profil na Fb - HANDMADE BY ŻABA (to moja strona) Pozdrawiam Żaba ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap