niedziela, 22 czerwca 2014

Kurs na torebke do exploding box - obiecałam i jest :-)



Witajcie :-)
Kilka tygodni temu, komentując mój exploding box poczyniony w komplecie z torebeczką prosiliście o kurs na ową torebeczkę.
Tę formę opakowania exploding box zobczyłam pierwszy raz u Moniki. Drogą dedukcji, prób i błędów zrobiłam swoje.
Wykonanie jest bardzo proste !! W sumie to robi się jak by wieczko do pudełka, tylko o wyższych bokach i dokleja rączki :-)
Zgodnie z umową... obiecałam, że pokażę tutek krok po kroku, więc oto on :-)


Torebki, podobnie jak same exploding boxy wykonuję z papierów o gramaturze od 250 do 300. Najczęściej są to kartony 300 g, wielkości 30x30 dostępne w Studio75.
Moje exploding box maja wymiary 10 cm / 10 cm. Dlatego wnętrze torebki ma wielkość 11 cm /11 cm . Ten 1 cm luzu w stosunku do wielkości boxa.
Wykonując bazę opakowania doliczam po 5 cm na boki torebki. Dlatego arkusz papieru docinam do kwadratu o rozmiarze 21 cm .




Biguję na szerokość 5 cm od brzegów





Docinam skrzydełka tak jak przy wykonywaniu wieczka pudełeczka



Sklejamy :-)





Następnie przygotowuję uchwyty - rączki.
Docinam paski o szerokości odpowiadającej szerokości bacy torebki. W moim przypadku 11 cm i wysokości 27 cm.




Po wycięciu tych elementów wycinam w nich otwory służące jako miejsce na dłonie.
Ostatnio "wzięło mnie" na te wykrojniki, ale oczywiście zrobicie jakie chcecie, kwadratowe lub owalne :-)






Po ozdobieniu "rączek" doklejam je do spodu od wewnętrznej strony. Po sklejeniu wszystkich elementów możecie przystąpić do ozdabiania torebeczki.



Te na powyższym foto nieco większe, bo wewnątrz ukryte są opakowania kwadratowe Raffaello :-)

Jak widzicie torebeczki na exploding box są bajecznie proste w wykonaniu :-)

Pozdrawiam i dziękuję, że odwiedzacie moje skromne progi Dagiscrap :-)

10 komentarzy:

  1. fajnie wytłumaczone , , dziękuje za kursik

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję kochana za ten kursik rzeczywiście nic trudnego jutro sie biorę do roboty :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Bardzo dziękuję za kurs, na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat dziś szukałam i jest :-) Super! Dziś lub jutro będę robić, ale chyba nie wyjdzie mi taka ładna jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kurs! Dziękuję z całego serca - właśnie poczyniłam pierwszą torebkę: http://donka66.blogspot.com/2016/09/praktyczna-torebka_12.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurs! Na pewno przyda mi się w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Excellent post. I'm facing many of these issues as well..

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak wygląda efekt końcowy, bo na zdjęciu nie widać nic szczególnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy odwiedzić w zakładkę "exploding box"...

      Usuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap