niedziela, 19 kwietnia 2015

Kolejne prace wyzwaniowe :-)

Witajcie ponownie :-)

Wczorajszy dzień był niesamowity... miałam ogromną werwę do ciachania papierków i wena cały czas, niczym moc , była ze mną :-)

Poczyniłam pracę, którą chce zgłosić na kolejne wyzwania... tym razem aż dwa :-)

Zgłaszam więc się do wyzwań w Kreatywnym sklepie Ewa , oraz do Białe Kruczki





Wszystkie wytyczne wyzwania z paleta kolorystyczną sklepu Ewa , znajdziecie tu http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-36-pastelowe-shabby-w-koronkach.html

Zaś Białe Kruczki swoje zasady opisały http://bialekruczki.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-nr-2.html


No a teraz moje kolorystycznie dopasowane, z nutą shabby chic pudełeczko :-)








Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia :-)

2 komentarze:

  1. wow! prawdziwy majstersztyk, jestem pod wrażeniem! Bardzo pomysłowo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo! Pięknie ozdobiłaś tą karuzelę :) Gdzie można kupić takie cudo? Kiedyś gdzie taką widziałam, ale nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap