poniedziałek, 3 czerwca 2019

Exploding box - zakończenie sezonu

Ostatnia w tym sezonie praca komunijna.
Exploding box w moim stylu - na bogato :-)



Ten sezon komunijny obfitował u mnie w kartki w pudełku.
Na koniec postanowiłam poczynić exploding box, bowiem wybuchowe pudełeczka 
są moją ulubioną formą :-)



Moim hitem są papiery O`Clock i tym razem sięgnęłam po kolekcję Greenery Charm.
Oczywiście baza wybuchowego pudełeczka i torebeczki, to
bazy od Rzeczy z Papieru . 






Ścianki wybuchowego pudełeczka, jak to u mnie,
ozdobione warstwowo i na bogato.

Kryły w sobie prezenty, zarówno te male jak i motywy większych, czekające na
Komunistkę w domu :-)

Obdarowanej pudełeczko bardzo się podobało , a to najważniejsze :-)

Pozdrawiam Daga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap