piątek, 2 maja 2014

Wiosna Craftowa i mój mały sukces w Scrapku :-)

Oficjalnie mogę zaprezentować...
Moja praca dla Scrapka na konkurs Krakowskiej Wiosny Craftowej. Uzyskałam II zaszczytne miejsce ! Dziękuję za docenienie mojej pracy, gratuluję Monika Orel zwycięstwa i pozdrawiam ekipę Scrapka:-)

Przygotowałam opakowanie na bombonierkę, taka więc słodka chwila dla Ciebie :-)

Pewnie zauważycie, kto bardziej spostrzegawczy, że w pracy pojawił się mały błąd... i niestety z taką literówką oddałam :-( No ale cóż, teraz to już "musztarda po obiedzie". 





Prywatnie mówiąc, bardzo mi się spodobała ta forma opakowania czekoladek i chyba już wiem, co przygotuję dla nauczycielek moich synów na zakończenie roku szkolnego :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap